بیانیه محکومیت اقدام تروریستی سایت هسته ای شهید احمدی

بسم الله الرحمن الرحیم «…وَإِن تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیْئًا إِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ مُحِیطٌ »(آل عمران120) اگر در برابر آنها استقامت به خرج دهید و خویشتن دار باشید دشمنان نخواهند توانست با نقشه­ های خائنانه­ شان به شما آسیبی وارد نمایند. زیرا خداوند به آنچه انجام می­ دهید کاملاً احاطه دارد.

به موجب پیشرفت های روزافزون کشور در زمینه های مختلف ازجمله صنعت هسته ای ، طی سالهای گذشته شاهد اقدامات خبیثانه دشمنان در زمینه های گوناگون بوده ایم که این بار برای سومین مرتبه دشمن صهیونیستی اقدام به عملیات تروریستی در سایت غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز نموده است که به عنوان دانشجویان پیشگام صنعت دفاعی کشور ضمن محکوم نمودن این اقدام وقیحانه دشمن اعلام می داریم اگر مجددا پاسخ هوشمندانه متقابل به این اقدامات داده نشود دشمنان را برای طراحی اقدامات توام با خسارات گسترده تر علیه کشورمان حریص تر می نماید . در مقابل این اقدام تروریستی تاکید می گردد:

۱. فعال نمودن تمامی ظرفیت های جبهه مقاومت به منظور اعمال ضربه ای گسترده به تار و پود سرویس های اطلاعاتی جبهه دشمن در اطراف کشور

۲. به منظور تامین امنیت کشور و جلوگیری از افزایش تنش‌های نرم، نیمه سخت و نزدیک شدن به تنش‌های سخت، باید مقابله ای هم سطح دربرابر هرگونه اقدام تروریستی دشمن داشته باشیم. درواقع اگر دشمن ضربه ای وارد نمود، باید ضربه‌ای بزرگ‌تر دریافت کند.

۳. با توجه به رابطه نزدیک اطلاعاتی موساد و CIA ، قطعا سرویس اطلاعات آمریکا از این اقدام تروریستی مطلع بوده است و این نشان دهنده این است که سیاست ظلم و استکبار آمریکا چه با مذاکره و چه بدون مذاکره تغییر ناپذیر است لذا انتظار می رود دیپلمات های وزارت خارجه سریعا مذاکرات وین را ترک نموده و به کشور بازگردند و بیش از این کشور را معطل پیمانی شکست خورده نکنند.

۴. در پایان ضمن تشکر از آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم در سایت نطنز به عنوان اقدامی راهبردی از سازمان انرژی اتمی و دستگاه های ذیربط تقاضامندیم برخلاف بند شماره ۵ برجام ، غنی سازی اورانیوم را فقط محدود به سایت هسته ای نطنز نکنند تا دشمن نتواند به صورت متمرکز اخلالی در تحقیق و توسعه صنعت هسته ای کشور ایجاد نماید.آغاز مجدد غنی سازی اورانیوم در سایت هسته‌ای شهید علی محمدی فُردو که حتی در مقابل حملات موشکی احتمالی مستحکم می باشد باید به عنوان اقدام جایگزین لحاظ گردد.

و السلام علی من اتبع الهدی

*بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام)

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان*

 

ذکر منبع : کانال بله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا